Wij hebben een verkeerd product geleverd?

Protil B.V. stelt uw bestelling met de grootst mogelijke zorg samen. Mocht u desondanks toch een ander product toegestuurd krijgen dan u heeft besteld, dan kunt u dit product uiteraard aan ons retourneren. Neem dan wel even contact met ons op. Wel hanteren wij de regel dat wij reclamaties binnen 48 uur na ontvangst van de levering willen ontvangen. 

U hebt zelf een Verkeerd product of teveel besteld?

Het kan voorkomen dat u per ongeluk zelf een verkeerd product bij ons heeft besteld. In dat geval kunt u contact met ons opnemen, zodat wij kunnen proberen om het product nog uit het orderproces te halen.

PURSCHUIM & PU STEENLIJMEN gevuld met drijfgas  kunnen wij helaas niet retour nemen

Deze producten zijn drijfgas gevuld, en dienen ten alle tijden rechtop bewaard te worden. Het is aan de buitenzijde voor ons helaas niet te controleren of deze PU producten gedurende de periode altijd rechtop hebben gestaan. Wij kunnen deze dan ook niet met garantie nog een keer aanbieden aan onze klanten.

Retourzending melden

Voordat u producten terugstuurt dient u deze producten bij Protil B.V. aan te melden voor retour.
Dit kan telefonisch of per e-mail. U kunt e-mailen naar verkoop@protil.nl.

Ons retouradres

U kunt uw retourzending versturen naar onze vestiging in Tilburg.
Het adres hiervan is:
Protil B.V.
Watermanstraat 29
5015 TG Tilburg

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant.
U ontvangt dan binnnen 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen het aankoopbedrag terug. Indien u de gehele bestelling retourneert ontvangt u van ons ook eventueel betaalde verzendkosten retour.
Wilt u het geretourneerde product ruilen tegen een ander producct, laat ons dat dan even weten.