Wij hebben een verkeerd product geleverd?

Protil B.V. stelt uw bestelling met de grootst mogelijke zorg samen. Mocht u desondanks toch een ander product toegestuurd krijgen dan u heeft besteld, dan kunt u dit product uiteraard aan ons retourneren. Neem dan wel even contact met ons op en wij sturen u een retourlabel op. Voor het toesturen van het juiste product berekenen wij uiteraard geen verzendkosten meer. Reclamaties binnen 14 dagen na verzending.

U hebt zelf een verkeerd product of teveel besteld?

Het kan voorkomen dat u per ongeluk zelf een verkeerd product bij ons heeft besteld of dat u iets over houdt. In dat geval kunt u contact met ons opnemen om een retourzending aan te melden. Wij zullen dan de aankoopprijs van de producten terugstorten op uw bankrekening. Als bij uw bestelling dan verzendkosten zijn berekend vergoeden wij die helaas niet. Het is wel belangrijk dat de producten die u terug wilt sturen onbeschadigd en ongeopend retour komen, anders kunnen wij niet tot terug betaling over gaan  Wel hanteren wij de regel dat wij reclamatie binnen 14 dagen na verzending willen ontvangen.

Producten die wij helaas niet retour kunnen nemen.

Purschuimen & PU Steenlijmen gevuld met drijfgas.                                                                                                                                                                                                                        Deze producten zijn drijfgas gevuld, en dienen ten alle tijden rechtop bewaard te worden. Het is aan de buitenzijde voor ons helaas niet te controleren of deze PU producten gedurende de periode altijd rechtop hebben gestaan. Wij kunnen deze dan ook niet met garantie nog een keer aanbieden aan onze klanten.                                                                                                                                 

* Producten die wij speciaal moeten bestellen, ( Bijvoorbeeld )                                                                                                                                                                                                             Kit speciaal op kleur voor u gemaakt.                                                                                                                                                                                                                                                        Overige producten die wij speciaal moeten bestellen. ( deze producten zijn herkenbaar aan 🔂

Retourzending melden

Voordat u producten terugstuurt dient u deze producten bij Protil B.V. aan te melden voor retour.
Dit kan telefonisch of per e-mail. U kunt e-mailen naar verkoop@protil.nl.
Heeft u als particulier besteld? Dan kunt u tot 14 dagen na aankoop uw retour aanmelden.

Ons retouradres

U kunt uw retourzending versturen naar onze vestiging in Tilburg.
Het adres hiervan is:
Protil B.V.
Watermanstraat 29
5015 TG Tilburg

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant.
U ontvangt dan binnnen 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen het aankoopbedrag terug. Indien u de gehele bestelling retourneert ontvangt u van ons ook eventueel betaalde verzendkosten retour.
Wilt u het geretourneerde product ruilen tegen een ander producct, laat ons dat dan even weten.