Levering

Bij protil.nl vinden we het belangrijk dat u uw product snel, goed en onbeschadigd thuis ontvangt en u helemaal tevreden bent. Hier leest u alles over de levering en garantie.

Wat is de levertijd ?

Alle producten die voor 16:00 uur  worden besteld, worden dezelfde dag verzonden met uitzondering van de niet op voorraad zijnde producten.

Indien het door u bestelde product niet voorradig is zullen wij dit bij u aangeven en een verwachte levertijd met u doornemen.

De bezorging in Nederland wordt gedaan door DHL .

Wat zijn de verzendkosten ?

Particulier : Gratis verzending vanaf € 50,00 Excl 21% BTW in nederland.

Bedrijven : Met een zakelijk account gratis verzending vanaf € 75,- excl 21% BTW in Nederland.

Het totaalbedrag dat wij aan verzendkosten berekenen word automatisch zichtbaar bij het afrekenen in onze webshop.

Verzendkosten België

De verzendkosten bedragen € 11,00 per gewicht van 30 KG .

Het totaal bedrag dat wij aan verzendkosten berekenen wordt automatisch zichtbaar bij het afrekenen in onze webshop.

Verzendkosten Duitsland.

De verzendkosten bedragen € 13,00 per gewicht van 30 KG .

Het totaal bedrag dat wij aan verzendkosten berekenen wordt automatisch zichtbaar bij het afrekenen in onze webshop.

Hoe laat worden de goederen geleverd?

U krijgt per mail een track & trace code toegestuurd waarin wordt aangegeven hoe laat uw bestelling wordt geleverd.

Indien u u deze code niet gekregen heeft, kunt u contact met ons opnemen.

Kunnen goederen ook worden afgehaald?

Ja, op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur kunt u deze komen ophalen op onze vestiging in Tilburg ( Watermanstraat 29  , 5015 TG Tilburg).

Graag wel vooraf bellen/bestellen zodat u niet hoeft te wachten. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres en worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht?

Ja het is mogelijk om een ander bezorgadres op te geven. Dit kunt u doen tijdens het bestelproces en hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Iets niet in orde?

Mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan, dan lossen we het graag voor u op. Als uw pakket bijvoorbeeld niet is aangekomen of het is onderweg beschadigd geraakt, neem dan gerust contact met ons op.

Ruilen of retourneren?

Dat kan. Bekijk de voorwaarden en de werkwijze m.b.t. retourneren.